Sunday, October 26, 2014

Minipuhkus Riias

Koolivaheajal käisime Kubijas mõnulemas, lapsed käisid Tga 4d kinos ja vaheaja otsustasime eksprompt lõpetada Riias.
Reedel lõuna paiku startisime ja saabusime tagasi pühapäeval. Kuna see mõte tuli väga äkki, siis booking.comis oli suurepärane pakkumine kaheks ööks 4 tärnises Wellton Terrace hotellis, Art Nouveau piirkonnas. Sealkandis oleme varemgi ööbinud.
Reedel jõudsime kohale pimeda saabudes ja oi, ma olen uhke. Sõitsin ise terve tee. Kardan väga Riia liiklust, aga hakkama sain. Tänu oma truule sõbrale Sygicule! Ju need autojuhigeenid on ikka pärandunud. Kui arstiametist saab kõrini, hakkan rekkajuhiks :)
Reedel kobisime oma kompsudega siis 4. korrusele, kus meie päralt oli apartement kahe toaga ja kõikide mugavustega. Korrus kõrgemal õhtustasime ja oligi öö.
Öö oli hirmus :) (vt edasi).
Peale mõnusat hommikusööki suundusime vanalinna. Ilm oli tõeliselt krõbe.

Võtsime DoubleCoffest soojad mahlakokteilid ja jalutasime kesklinnas kanali (?) ääres.

Tõeliselt ilus on Riia! No ja kui külm juba põski näpistas, oli mõte eesootavast kuumast saunast oi-oi, kui hea. Hanna-Loore tegi värske-õhu-uinaku meie jalutuskäigu ajal. Peale seda mõnulesime Wellton Spa hotelli spas. Suuremad lapsed ujusid basseinis, meie mõnulesime pisikesega mullivannis. Kuna me massiga peale lendasime, meid on ju koguni VIIS!, kadusid kõik teised rahuarmastavad onklid ära. Sain omale paar vaikusehetke saunades. Kui oleks veel tunnikese massaazi saanud, siis oleks viimase 6 kuu magamatus pühitud :) Aga ju siis polnud ette nähtud seekord.
Hanna-Loorega meil reisi ajal väga hästi ei läinud. Ta oli väga tubli ja autosõidud möödusid suurepäraselt, ent hambad teevad liiga ja ööd olid väga-väga rahutud. Hommikuks olin läbi kui läti raha. Õnneks on mul suurepärane mees, kes veidi siis lapsi vaatas, kui ma silmi lahti kangutasin ja kanget kaela päevavormi keerutasin.
Wellton Spa hotelli kõrval avastasime superhea ja väga odava bistroo nimega Pipars Bistro. Soovitan soojalt! Valik oli meeletu, hinnad naeruväärselt soodsad ja asukoht vanalinnas.
Seejärel väike uinak, T jalutas suurematega ümberkaudses kvartalis ja õhtu lõpetasime oma hotelli katuseterassil õhtusööki nautides.

Pühapäeval hakkasime end juba varakult tagasi asutama, et valges koju jõuda. Väike vahepeatus Valga Hesburgeris (kus meie burksivastased lapsevanemad muidu kunagi ei käi :)  ) ja kodus taas saun, mõnus kiire hakklihasupp burksi peale ja õhtune näosaade. Nii hea on kodus olla! Selline paaripäevane äraolek mõjub pea sama hästi kui nädalane reis!