Thursday, July 3, 2014

Hanna-Loore 2-kuune

beebi3Taas üks kuu on möödas ja Hanna-Loore on väga tubli. Sööb ja magab. Ütleme nii, et kolmandal korral õnnestus. Ehk kui kahe esimese lapsega oli 3 kuud gaasiralli - kolm esimest kuud nad karjusid tunde, siis Hanna-Loore ei nuta üldse. Või noh...ainult siis kui emmet juures pole ja issi temaga hakkama peab saama, aga seda mina ju ei kuule. Kui mina olen kohal oma piimavarudega, siis on õnn ja õndsus meie õuel.

Juurde on võtnud Hanna viimase kuuga üle 1600 grammi ja kasvanud tublid 5 cm (63cm pikk). Vaadates kuidas mõni laps on 6-kuuselt samade mõõtudega... no meie Lene kasvas samuti beebina mühinal. Meil on hästi kasvavate laste geen :) Aga turvahälli ma temaga vedada ei jaksa, see on kokku oma 9 kg. Õnneks on mehed ilma loodud oma suurte biitsepsidega.

Hanna-Loore naeratab, koogab vastu ja on lihtsalt väga-väga armas laps.

Päeval magab u 30-40 min kaupa. Ööunne läheb kl 22 paiku ja ärkame kl 11 ajal. Enne ärkamist ta muidugi ägiseb ja punnitab ja puuksutab kl 6 alates, see on ka põhjus, miks ma hommikul varem üles ei saa. Ma ju kuulen kõike.

Kui öösel ta paar nädalat tagasi sõi vaid 2-3 korda, siis nüüd sööb sagedamini. Käisime mu vanemate pool jaanipäeva pidamas ja Tallinnas seiklemas ning tõenäoliselt lõi see rütmi sassi. No pole hullu.

Igal juhul on tutvus pisikese kuu noorema Jan-Erikuga ka tehtud. Kuuga areneb laps selles vanuses tohutult. Mul on juba ununenud, et meie Hanna-Loore ka nii pisi oli alles.


beebi1

1 comment:

  1. See lapse kasvamine on kõige põnevam asi ilma peal olenemata tema vanusest.

    ReplyDelete