Friday, June 8, 2012

Näputööd

Mul on suur kapp riiulitega. Ja suure osa sellest kapist võtavad enda alla lõngad. Lõngad, mis mingi projekti jaoks ostetud ja seisma jäänud, lõngad, mis on kampsunist üle jäänud ja lihtsalt mingid lõngad iidamast-aadamast. no neid on palju. Ja mul oleks neid riiuleid hirmsasti vaja muu stafi jaoks. Seega - enam uut lõnga ei osta. Koon neist jääkidest. Karistuseks! Õnneks on lõng nii kallis ka, et rahakott lausa plaksutab selle mõtte peale.

Igal juhul sai esimene "Lõngad kasutusse" projekt valmis.

[slideshow]

Hetkel on mul järgmisest projektist valmis 1 sokk. Teine veel ootab, kuni ma ta vardale üles loon.

1 comment:

  1. Nora. Liis on väga rõõmus uue riidetüki üle, väike Lene on nagu ahjualune;) Ilmselt väikeste laste taju on mitu korda peenem, kui suurtel inimestel. Ta ju tahaks ka! Aga ma teen samu projekte, mis sina. Mis järgi, püüan otstarbekalt kasutusse võtta. Milleks kogu aeg kulutada??? Aga mul on meelde jäänud ikka vanaemade vana aja jutt, et lapsest on näha ema hool. Kui on ikka soe palitu, soojad sokid, kindad ja muu vajalik aegsasti lapsel olemas - see pereema on väärt ja väärikas.

    ReplyDelete