Thursday, February 14, 2008

Head valentinipäeva!


Head valentinipäeva kallid sõbrad!


Eile õhtul valmis suur ja vahukoorene kirsitort, et ikka tänaseks tähtpäevaks mõnusasti pehmeks immutuks. T vesistas küll suud, et teeks juba algust, aga ei :) Õhtu on ees.


Töö juures on laudadel šokolaadihunnikud, magusat jagub igale nurgale. Mõni romantilisem mees on oma südamedaamile kulleriga lilligi saatnud. Isegi üks kristall oli lillebuketis peidus...


Meile tuleb õhtul külla minu vend. Oleme mõnusalt pereringis koos, maiustame tordiga ja naudime seltskonda. Siis jääb venna Nora-Liisi und valvama ja läheme T'ga kahekesi linna peale. Eks veel selgub, kas küünlavalgesse kohvikusse silma vaatama või hoopis tantsima.


On kirutud, et miks eestlased selle tobeda ameerika püha on üle võtnud. Mina ei kurda. Pühad on toredad ja teatavasti on Eesti pühade rohkuselt edetabeli lõpus. Miks mitte siis tuju tõsta, üksteisele rohkem naeratada, häid pühi soovida. Ja kes küll suudaks šokolaadile ära öelda :D


Eile veidi enne keskööd sain toreda sõnumi. Minu sõbrannal ja majanaabril sündis pisike poeg. Tähtaeg oli küll märtsi keskel, aga põnn tahtis varem ilmavalgust näha. Üks mehine täiendus praegusele naistekarjale :)


3 comments:

  1. Kenad küll, kahjuks mitte minu omad.

    ReplyDelete
  2. Mulle ei meeldi jälle sellised kommertslikud päevad :)Tegelikult ei peaks ma kunagi ühtegi püha, aga noh, jõulupüha peab pidama, kuna nii on kombeks...

    ReplyDelete