Sunday, February 3, 2008

Bernhard

Pikalt plaanitud ja lõpuks tehtud!
Jätsin lapse mehega koju ja sõitsin sõbrannaga üheks õhtuks-ööks-hommikuks Otepääle puhkama. Õnnestus saada viimane vaba tuba Bernhardi spas.
Mõnus oli. Hotell ei jätnud just kustumatut muljet, ent spa-osa oli siiani külastatuist toredaim. Sooja veega basseinid, suur lastebassein, soe välibassein. Kaldaariumid - soojade lamamistoolide peal võis linnulaulu saatel konte soojendada ja valgusteraapiat nautida, sanitaarruum - kõlab kummaliselt, aga tegelikult meenutas leilisauna, kus pidevalt kerisele tilkus vett, mistõttu oli seal ruumis kõrge õhuniiskus ja temperatuur püsis konstantselt 50 kraadi juures. Terve sein oli klaasist ja vaade soojalt lavalt lumehangedele oli elamus omaette. Auru- ja leilisauna me ei jõudnudki, sest nautisime "koopaid". Üks oli sooja veega 7 m kõrge šungiidibassein, teine lausa tulise veega madalam-hubasem koobas. Soe vesi lõõgastas imehästi. Õhtul nautisime restoranis einet, mida tuli küll tund aega oodata, aga nii head maitseelamust pole mul varem olnud. Lõhefilee ja maasika-toorjuustukook olid vapustavalt head. Peale seda tund üldmassaažis... viimase peal. Minu esimene üldmassaaži kogemus - 12 punkti 10st.
Rampväsinuna voodisse kukkudes vaatasime veel nutukat DVDlt ja hommikul koju tagasi.
Väga lõõgastav kogemus ja lastesõbralik koht. Läheks sinna või vaid päevaks perega tagasi.
Nora-Liis sai kodus issi ja tädiga ilusti hakkama. Eile öösel nõudis emmet, et näha kas ma ikka olen taas olemas. Aga ei mingit suuremat stressi. Mina küll igatsesin õhtul hotellis oma kahe numptsiku järele...

No comments:

Post a Comment