Monday, December 3, 2007

Tüdrukud omapead

Meie pere Issi on nüüd kaks päeva pealinnas end koolitamas ja meie Nora-Liisiga oleme omapead. Kartsin tegelikult, kuidas me kahekesi tirtsuga hakkama saame, sest lapse kõrvalt ei jää üldse "oma aega" ja see ajab mind kurjaks. Nora-Liis on õhtuti jonnipunn ka, kui ta väsinud on ja.... Kahekesi T-ga temaga tegutseda, on ikka kaks korda rohkem jõuvarusid:D

Aga imelikul kombel saime me Nora-Liisiga esimese päeva imehästi hakkama. Hommikul ärkasime koos, sõime, siis käisin tööl 5 h ja tagasi tulles mängisime, tudusime kaisus 2 h, läksime pimedas jõulutulukesi vaatama ja nautisime kahekesi Meeleheitel koduperenaisi. Mida sa hing veel ihkad:) Nora-Liisi vann on muidu õhtuti T teema, kuna mul pole õhtul enam energiat temaga seal pladistada. Täna oli laps vannis ja emps käis aja kokkuhoiu mõttes ise nägusid tehes dushi all. Ja kui lapsel nägudest villand sai, emme värvilisi tuube ja potsikuid, mis ühele tibinale väga suurt huvi pakkusid. Ja nüüd tips tudub ja ongi mul oma aeg. T-ga ei jõua ma omaette olemist ära oodata - kooks, vahiks telkut, oleskleks niisama. Nüüd lesin juba kl 9st saati voodis ja mõtlen, et küll oli Nora-Liisiga tore päev!
Vaat siis lops!

1 comment:

  1. lahe :D Siis on ju tegelikult hästi, kui on hästi läinud :)Loomulikult iga Emme tahab puhata ja ainus võimalus puhata on siis, kui keegi teine kõrval ka lapsega tegeleb :)Mulle ka meeldib, kui mees kodus, siis lapse tähelepanu Issil :P Enamasti ;)Aga kui plika oli 2 nädalane, siis jäin temaga koju, mees läks jaanipäevaks Eestisse. Me kaasa minna ei saanud, sest passi veel polnud. 2 ööd ja 3 päeva oli ära ja ma lubasin, et kunagi, mitte kunagi ei ole enam selle põnniga üksi. Sest ta ei maganud, ta rääkis, mul oli hirm jne jne ;)Aga nüüd, kui on juba suurem, on ikka palju lihstam. Aasta ja kahe vahel, kui laps veel 100% sõna ei kuula ja käske ei kuula, on keerulisem aeg, vähemalt meie peres oli.:)

    ReplyDelete