Monday, September 24, 2007

Spetsialist

Mind valiti välja !!!!!!!!!!! Palk on (mu varasemast postitusest hoolimata) väga hea, töökoht prestiizne ning väljakutseid esitav. Nüüd jääb üle lapsehoidja leida 4 tunniks päevaks ja voilaaa...saan kostüüme kandma hakata :)

Tekib ainult küsimus, et kui iga päev kantakse kontoris hea maitse kohaselt erinevaid riideid, siis palju raha ma enne tööleasumist riiete alla magama pean panema?!? Heh... arstina oleks ju kerge. Kitli all ükskõik, mis seljas on. No aga siiski, millisele naisterahvale ei meeldiks ilusad riided :D

Igatahes olen ma ülirõõmus. Nunnud kingad valisin ABC kingast juba välja. T-lt sain kinnitust, et preemiaks ostame mulle ilusa talvemantli. Seeliku peal Adi jope on ikka tõsiselt fun :D

Jäädes realistiks - iga algus on raske. Aga alguseni on veel kuu aega, nii et sellega ma oma pead hetkel ei vaeva.

2 comments:

  1. Palju õnne! Samas kuidas sa raatsid juba nii vara tööle minna, ma praegu oma lastetu mõistusega mõtlen, et kui juba ükskord koju jääda, siis vähemalt paariks aastaks kindlasti ;)) PS! meil kontoris ei pea ilmtingimata iga päev erinev kostüüm olema, vaatamata mõnedest rangetest nõuetest, on teksad ka jälle kontoripilt siginenud.

    ReplyDelete
  2. Ma ise olin ka selle poolt, et lapsega 3 a kodus olla, aga näed nüüd... 24h kodus nüristab päris palju ja kui on hea võimalus neljaks tunniks kodust välja saada, siis võidame sellest lapsega mõlemad. tema peab hoidjaga olema vaid 2h ( ülejäänud aja hoiab issi ja on tuduaeg), mina saan end tuulutada ja veidi vaheldust, et koju tulles oleks rohkem energiat lapsega tegeleda. ainult kodune emme olles jookseb juhe päris tihti kokku ja on tunne, et lihtsalt ei suuda enam!!! täiskohaga ma nagunii lähema 2a jooksul tööle ei lähe.

    ReplyDelete