Saturday, May 12, 2007

Ei ole asjade ori, või siiski?

Niih, eile öösel kl pool1 jõudsid kohale kaks tüüpi maasturiga ja ostsid meie nahkmööbli ära. Täitsa sürr :) Tulid kuskilt Läänemaalt. No, mis siis ikka. Tore, kui raha antakse, aga öösel kl 1... see on midagi uut! :)
Ostsime uue diivani ja vana nahkmööbel jäi ette. Võttis palju ruumi ja nahk on istumiseks ebamugavalt külm materjal. Seega müüsime maha. Nüüd on meil elutoas niipalju ruumi ja avarust!!! Mõnus.
Hakkame varsti asju pakkima, sest kolime ära. Kujutan ette, et pool mu tavaarist läheb müügiks või annan kuskile turvakodusse. Aastatega on kogunenud tohutu hulk staffi, mis nagu oleks vajalik, aga samas ei leia aktiivset kasutust. No ütleme näiteks kingad. Aastas ostan ikka 2-3 uut paari ja kuna jalanr. on sama juba aastaid, siis vanad, aga täiesti ilusad kingad jäävad kuskile kapinurka seisma. Ma ei taha teada, mitu paari jalanõusid mul on, aga aktiivselt on kasutuses vast vaid 3-4 paari. Mis ma ülejäänutega pihta hakkan? Kindlasti on kunagi mul vaja valgeid kingi, sest mul on seljas kostüüm, mis lausa nõuab valgeid kingi, aga see juhtub raudselt 10 a pärast ja on siis mõtet neid nii kaua hoida ja lasta tolmu koguda? Sama teema on riietega ja igasugu muu nänniga. Uude elamisse sellist koli kaasa ei taha võtta, leiaks vaid kellegi, kes mu kuhjuvad asjad minema viiks, nii et ma ei tea, sest kui ma sorteerima hakkan, löövad emotsioonid valla ja raudselt jääb pool mittevajalikku alles. Sel nädalavahetusel peaks tasapisi hakkama oma kraami vähendama. Leiaks endas jõudu...

No comments:

Post a Comment