Friday, March 23, 2007

kolm head uudist

Esimene uudis
Kuna T otsustas, et meie Piiga on nüüd piisavalt suur, siis ostsime talle kevadeks kombinesooni asemel jope. Käib õhk paremini läbi ja läheb suvelgi kasutusse, kui jahedamad ilmad. Praeguste soojadega ta kombes lihtsalt haudus. Täna testisime uut jopet väljas kahetunnisel jalutuskäigul ja laps magas nagu "milenki". Seega täitsa okei - ei olnud liiga palav ega külm... Meil terve portsjon kingituseks saadud kampsuneid, mida kombega kasutada ei saanud, liiga palav hakkas lapsel ja mis nüüd kõik kasutusse lähevad. Ning jalga mu kootud Alpaca villased püksid. Mõnus soe komplekt kokku.
Ostsime jope väikese kasvuvaruga. Praegu on sõrmedel hea soe varruka sees.


Teine uudis
Mulle lähevad mu raseduseelsed lemmikteksad taas jalga :)))))))


Kolmas uudis
Ostsin eile Hippi juurviljapüreed. Et äkki tekib mõte Nora-Liisile anda. Kui me T-ga sööme, siis ta hasardist täiesti väriseb, kui kahvel tema suunas tuleb ja ohkab pettunult, kui see hoopis minu suhu maandub. Õudsaid süümekaid tekitab selline käitumine :)
Ja kuna ma täna ajaviiteks purki uurides automaatselt kogemata korgil vaakumi ära keerasin ja purk nüüd enam kaua ei seisa, siis proovisime talle täna 1 tl seda poslamaslat sisse sööta. Suht maitsetu ollus on, aga sõi täitsa isukalt. Ehk venivad siis päevased söögivahed veidi pikemaks - praegu ta sööb iga 2 h tagant. Rinnapiim seedib ju 2 tunniga ja laps jälle näljane. Püreed seedivad kauem.
Kuna arstid soovitavad lisatoitu siiski alates 6.ndast kuust, kui laps piima peal hästi kosub, siis selle lisatoiduga ma väga hasartis pole. Natsa harjutan ainult. Ja kuuendast kuust läheb õige püreemaraton lahti.

No comments:

Post a Comment