Tuesday, March 20, 2007

kleidikese algus

Oh, kuidas ma armastan kudumist. Targad räägivad, et pidavat stressi maandama. Ju mul on siis palju stressi, mida maandada... Tunnen lausa füüsilist vajadust õhtul kui vaba aeg lõnga varraste vahel keerutada. Mitte, et ma seda hästi oskaksin (harjutamine teeb meistriks!)...
Eile mõtlesin pikalt, mida järgmiseks ette võtta. Otsustasin Nora-Liisile suvekleidi kududa. Et ikkagi tüdruk ja võiks üks mõnus ilus emakootud kleit olla. Pealegi on mul üks üliarmas siidine lõng olemas, mis selleks ideaalselt sobib. Mustri leidsin ka netist suure tuhlamise peale. Täna siis alustasin püha projekti.
Ringvarrastel tuli luua 216 (!!!) silma. Kolmandal ringil ei hakanud mul muster kudiagi jooksma. Lugesin 3 x silmad üle, sest 2 esimest korda sain erineva tulemuse ning ohohoo! 216 silmast oli saanud 220. Ja mida ma kudumise juures vihkan on harutamine ja seejärel silmade peale urgitsemine. Seega tõmbasin kõik nulli ja hakkan nüüd uuesti otsast - 216 silma loomisega! Õhtu on sisustatud :)

No comments:

Post a Comment